Nu jävlar

Nu är det bara 1 timme kvar innan jag bör vara på resande fot. Undra hur många gånger jag har väckt Bodil och Ida medan jag har packat mina grejjer...? Man måste ju vara ute i sista sekunden. Det är nog faktiskt lag på det. Men men, jag känner mig redo nu, så jag är ju lite i tid iaf.

Åh jag bara längtar. Klockan 10 på fredag morgon (Usa-tid :P) så sitter jag på flygplatsen i Chicago, Illinois. Sweet som Mia hade sagt. I helgen sen så kommer jag infinna mig i Orlando, florida. Det kommer vara ännu bättre. Strålande sol och typ 27 grader celcius. Top that!

Nu ska jag säga adjö till mina katter. Kommer nog gråta en tår. Hur ska jag klara mig utan dem i 16 dagar? Huh?

Over and out Sweden. America here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0