NÖRD

Åh igår var jag på hp7 del 1. Det var helt magiskt. Jag är verkligen världens största nörd. Jag bara älskar magi, det omöjliga och saker som inte finns. Det är så skönt att få släppa verkligenheten och bara försvinna in i nåt som kanske finns, men inte i mitt liv.

Jag vet att många håller med mig, annars skulle inte dessa filmer vara sådan stor hit, men jag tror faktiskt att jag är lite extra nördig. Jag sitter verkligen där, i stolen som är alldeles för hård, och bara önskar att jag faktiskt fick vara med. Jag måste inte vara en häxa, jag skulle vara nöjd med att vara en mugglare, men som hade kompisar som kunde trolla... eller nej, jag skulle vilja trolla. Åhhhhh, mitt liv skulle vara så mycket enkalre om jag bara kunde trolla...

Typiskt också att det var ett par snyggingar med i filmen... men men, bara 4 dagar kvar innan jag får träffa PÄR :D Jag kommer dö snart ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0