tränatränaträna!!

Idag har jag för omväxlings skull tränat lite. Jag känner pressen nu! Fan jag måste gå ner lite mer innan jag törs visa mig, och om mindre än en månad är det sweden rock festival. Bra på ett sätt och jättejobbigt på ett annat. Man vill ju kunna leva drömmen, bara bikini och sola hela dagarna... men ser jag ut som nu så blir det kläder på!! Banne mig!

Ikväll blir det lite Sabaton. Dom spelar inför fullt hus på Arenan här i stan och det ska bli skit nice. Självklart så är det ju spelningen imorgon man längtar mest efter. Hihi, Metalsvenskan! I love it already! Jag och flickorna ska få bo i en lägenhet och bara kunna känna oss trevliga och söta. Ingen stress denna gång. Nu ska vi se sabaton och twisted sisters, that's it!

Men men, vad sk man gör till Sofie med sällskap kommer då? Iofs så är ju Martin och hans flickvän Anki redan här, men dom spelar bara x-box. Jag stod över, vi hade bara två fungerande kontroller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0