Min nya favvo

Tyvärr blev det ingen ridning för mig idag. Jävla bajsskit, men jag får ta igen det på fredag. Det är bra iaf.

Idag har jag kämpat mig igenom Ica Maxi en sväng. Allt var slut här hemma, men det borde det vara. det var nämligen 10 dagar sedan jag handlade. Skrämmande. Men men, när jag snurrade runt där som bäst så fastnade jag för en lite sak som visas på tv-reklamen just nu. (ja jag är en lite lättlurad skit)

Saken som jag hittade var WC DUCK FRESH DISCS. Den såg asspännande ut så jag hann knappt hem innan jag hade öppnat förpackningen. Men nu sitter den på plats och luktar lovely! Så jävla enkelt och den kommer inte ramla ner bara för att man råkar komma åt den där äcklig hållaren! YEY!

hihi ^^

Kommentarer
Postat av: Karin

cooolt! vad kostar den då?

2010-05-11 @ 17:38:47
URL: http://orrgattu.blogspot.com/
Postat av: fia

Den kostade typ 30 spänn eller nåt, men då är det 6 "klickar".

2010-05-11 @ 17:46:01
URL: http://fiasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0