Miadag

Igår var faktiskt ringtigt bra. Förstå så åt jag frukost som vanligt. Inget ovanligt där. Sedan kom lillasyster Mia. Vi gick på promme och färgade hennes hår. Hon är supersöt. Synd bara att man redan ska behöva bli utklassad av sin lillasyster, men men. Antar att det ska vara så :)

Under eftermiddagen så packade jag in både syster och bror i bilen för att bege oss till Mormor. Vi spelade lite kort, Martin förlorade, och fikade.

När jag kom hem så var jag slut. Men jag var sugen på att göra mig fin, så i sista sekund bestämde jag mig för att göra Emmelie sällskap med att vara nykter på krogen. Problemet var att ingen krog passade, förutom Etage, och dit ville faktiskt inte jag. Så jag gick hem till Mia Göräng en sväng bara. (Sa till bror att jag skulle vara hemma för 1, och då var klockan 12) En sväng... blev typ 3-4 timmar. Kom hem strax innan 4. Det som var bra var ju att man inte behövde möta massa fulla människor. De hade redan däckat eller gömt sig.

Nu blir det träning. Faktiskt.


Jag och syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0