Awesome helg!!

Fredagkväll, Sabatongig på arenan Falun. Det var mysigt. Mycket bra människor som ville se. Sen hem och sova en stund.

Lördag morgon så kom Lollo hem till mig, och strax därpå anlände Mia, Josse och Sigge. Tillsammans så tog vi oss en liten roadtrip till Örebro. (Träsmak i röven fick man också) Tack vare att Matcherna låg cirka 30 min för sent så kom vi fram precis innan första matchen började. Lucky us!

Bullet var mest underhållande, dom hade helt jävla underbar taktik och om någon gjorde ett mål emot dem så buade hela publiken. Mycket roligt. Dessutom hade Bullet gjort en liten deal, för varje mål de gjorde donerade de  bort 1000:- till de hemlösa i Örebro. De gjorde iaf 2 mål. Sabatonerna hade minsann smygtränat. Förra året kom de näst sist. I år vann de sin grupp och slutade sedan som 3:a. Helt otroligt!

När Sabaton förlorade sin semifinal så for vi hem till den lånade lägenheten där vi förfestade lite och fixade till oss. När vi kände oss fina tog vi oss i kragen och for till Conventum för att se Twisted Sisters. De var nämligen förband till Sabaton ;)

Sen spelade Sabaton, men jag tror bara att jag såg 2-3 låtar. Jag och Lollo roade oss på annat håll, och oj så roligt vi hade! Nu längtar jag bara till den 7:e augusti, då jävlar! BUS!

Efterfesten ägde först rum på en lite krog som hette Virus. Den var jättemysig. Sedan en Mc-klubb, jag var dit och vände. Det var nämligen bara jag och Pär som orkade åka dit, och ja, väl där så förstod jag att jag faktiskt också ville sovas.

Sen åkte vi hem igen, och jag blev bakis lagom tills dess att vi satt i bilen. Inte helt okej.

Hemma så satt Pär redan i soffan, och där bodde vi resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0