Jag är 12 igen

Jag är allvarlig. Jag är 12 igen. Jag lyssnar på JJ Cale. Hans Cocaine är beroendeframkallande, och lika så Bryan Ferrys Let's stick together... och typ Foreigers urgent... och typ all gammalrock. Det gör mig kanske inte 12, men alla vårkännslor gör att jag har återfunnit en gammal kärlek. Hihi, man blir alldeles fnittrig...

Snart snart är det sommar, och då kommer alla härliga festivaler. Man skulle kunna säga att jag längtar, men det skulle vara årets "underdrift". Jag vill bara ha "semester" från skolan och alla måsten. Vissa vill ha semester från jobbet, men jag längtar lite smått tills jag får jobba och sola dagarna i ända. Självklart skulle det vara trevligare om jag slapp jobba, men då blir det ju inte så mycket pengar på kontot.






Owner of a lonely heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0