Orolig

Ja, nu är Morphin dålig i magen. Det är inte bra. Min stackars efterblivna katt :( Jag ska kila ner till djurmagasiner imorgon och köpa dyr-royal-canin-maten igen.

Jag hoppas att min man kommer hem snart. Jag saknar honom massor. Emmelie och Sofie är bra kompensationer, men jag tror att dom skulle tycka att jag blev lite nägående om jag började kramas med dom helatiden.

Jag och Emmelie har spenderat denna dag med en promenad, lite möbelbygga (3:e dagen i rad), sallads lunch och en film. Sen åkte jag tillbaka och byggde klart allt förutom 2 hyllor. Jag ska spara dom så jag kan tävla med pär när han kommer hem. Jag vill vinna! Och tack till Emmelie som har hjälpt mig att bygg och stått ut med alla hundratusen superkomplicerade delar.

Nu ska jag plugga. Imorgon blir de VFU på Britsarvsskolan 7-9.
Jag darrar redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback