Nära döden

Dagen började 06:30. Jag och emmelie tog två varv runt gruvan. Det var dimmigt och uppfriskande. Senad blev det en ny mus på cleas olsson och en jävla massa möbler i hundra olika kartonger på IKEA. Jag älckar ikea! Men men, det intressanta kom när min bror (pappa satt i passagerarsätet och den gröna skylten satt på bagageluckan) räzade in på parkeringen vid pärs nya lägenhet för att hjälpa mig att packa ur Åsa och Sofies bil.

Bara tanken på att min lillebror kan köra är ju lite läskig, men att sedan sätta sig i samma bil är ju nästan omöjligt. Men men, dom skulle bara köra hem mig till Hyttgatan. Trodde jag. Det blev en runda till Borlänge. Jag höll på att dö i baksätet, nervösskrattade, lade mig i allt och ja, var dryg.
Jag är hemma och levande, men det där gör jag inte frivilligt igen! Egentligen vill jag inte vara hemma. För ett år sedan på dagen var jag och tog bilden ovan i Namibia. Vill tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Det är en bra bild! :D

2009-09-11 @ 18:21:33
URL: http://emmeliebe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är en superbra bild! Hoppas du hittade mycket fint på Ikea=)/ sofia

2009-09-11 @ 18:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0