Första Natten

Inatt så sov jag och pär med de två små svarta i vår nya lägenhet för första gången. Det var väldig mysigt. Det finns dock en hel del småplock kvar. Skafferiet, skrivbordet, soffan (som jag alldeles själv köpte för mina sista slantar) ska byggas på fredag när den kommer och ett soffbord bör införskaffas!

(Just nu äter vi på golvet)

För övrigt så fyller Jocke år idag, GRATTIS! Nästa år blir det jämt ;) För dom som missade så klarade jag min tenta förra veckan och min pappa är för tillfället i San Francisco.

Kommentarer
Postat av: Missie- The One

Heej,har du bloglovin? :) om du lägger till mig så lägger jag till dig?:)



(och om du är en sån som bara lägger till bloggar som du verkligen följer innan så svara bara inte ;) )

2009-10-05 @ 13:52:17
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0