Bra kväll!

Shit, vilken bra kväll det var igår! En av de bästa någonsin kanske :) Jag fick besök av Emil och Frank. Dom tyckte att jag var ensam och patetisk när jag satt hemma och pär gick för att "vinjobba" med krister. Det var snällt. Sen kom Sofie och inte långt efter det kom Lina, Stina och Olle. Fullt hus i vår lilla lägenhet.

Hellmer... så heter den nya rockklubben som vi sedan gick till, och jävlar vad många bra människor det var där. Man blev alldeles lycklig. Ett par blev lite för lyckliga ;) men shit happens. Efter det blev det Gurra en sväng och jag konstaterade att han faktiskt hade det smutsigare än vad mina föräldrar har det! :)

Jag och Pär åkte hem sen på morgonkvisten. Vi pratade massa dumheter, jag kallade honom för tjock. (om man inte är någon i min närmaste närhet så förstår man inte den verkliga innebörden med det, men han kallade mig tjock också ^^ :D )

Nu funderar jag på vad jag och Sofie ska leka idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0