New moon

Idag har jag sprungit lite. Det är nice. Det snöade på mig. Det är inte nice...

Jag har köpt biobiljetter till New Moon idag. Love. Jag och Sofie kommer och sitta och tråna... eller gråta eller bara älska varje sekund. Eller så kommer vi hata allt. Vi har ju läst böckerna och ja, varje gång vi ser Twiligt så förbannar vi den människan som rollsatte Robert Pattison som Edward... Det är den enda karaktären som inte stämmer överens med böckerna. Alla andra stämmer någolunda. Men men, den 19:e november klockan 23:59 ser vi den! :D

Nu ska jag ta och skriva klart mitt arbete till imorgon och vara helt ledig imorgon. Jag ska till och med ta mig till stallet. Jag måste se till min älskling, hon mår inte bra. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0