25

God dam it! Jag har glömt att blogg idag. Jag som håller på med ett secret mission! Aja, jag är bara lite mer än 1,5 h försenad.

Min katt är nattsjuk. Hon vill bara kramas nu. Och så letar hon efter pär. "Någon är borta, någon är borta". Ja och du kommer inte hitta honom här mini! Smartas.

Sofie har flyttat in hos mig igen nu. Vi gjorde ett break igår. Hon fick lov att vara barnvakt och enligt mitt öde skulle jag köra över en cykel som låg på lugnetleden. (Jag missade den och ringde sos, som typ 2 andra, men det är en annan historia.) Anyway, sofie mötte upp mig på jobbet när jag slutade. Vi åt sallad, storhandlade på Ica Maxi, åkte hem och pluggade, gick och tränade, duschade, bastade, åt omelett och nu såg en film. Den var bra, men jag säger inte vad den heter PUNKT

Nu ska jag låta Sofie få sova istället för att hon ska behöva lyssna på mitt klampande på tangenterna. Jag tror att det är irriterande.


Bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0