18

Min sambo har gjort snabb-makaroner för typ 7 gången denna vecka. Förstår inte att hon inte tröttnar... hump och så klagar hon på mina fullkorns-snabb-makaroner.

(Stina tipsade precis om att de kör 4-spann till HEATs låt 1000 miles... interskämt och väldigt ironiskt...)

Fia har jobbat på bylla idag. Hon luktar gott nu, men det gjorde hon inte nyss. Blääää nu blir det soffläge inför nästa veckas superhårda skolarbete. Bajskorv. Fia vill helst bara åka någonstan däör solas skiner och dagarna endast består av aktiviteter som hon vill göra.

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag har ju sagt att du ska säga till när du jobbar, så jag kan få gratis mat!

2009-11-30 @ 17:47:21
URL: http://bjursmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0