Matos

Kom från jobbet nyss fast först hade vi en trevlig prata-strunt-och-skit-om-lite-gemensamma-ämnen-timme utanför Sibylla. Jag förstår fortfarande inte att man kan lukta så illa som man gör när man kommer hem. Det är så att katterna inte ens vill vara med en, och då är det illa eftersom det är jag som matar dom.

Igår tillbrongade jag en del av min dag på Flügger färg. Jag hittade massor med fina tapeter. Sedan kom poodie hem till mig och vi kläckte iden att vi skulle åka till IKEA mördar tidigt idag. Det lät ju skitbra då iallafall.

(imorse gillade jag inte IKEA-iden lika mycket)

Upp klockan tidigt och iväg. Sprang omkring där tills benen inte riktigt bar längre (jag och poodie tog en paus på en bänk och skrattade till tjejer som såg ut som killar och la små små förbannelser på oss själv för att vi utsatt oss för detta och lite på hennes mor och moster för att dom var långsammare än oss. När vi väl fick åka hemmåt så somnade jag i bilen i 10 minuter innan jag insåg att jag skulle börja jobba 15 minuter efter att vi troligtvis skulle anlända i falun igen. Åsa trampade lite mer på gasen men  poodie fick blunda, mor hennes kan ju inte göra något olagligt :O Anyway... jag gick och jobbade i typ nästan 8 timmar med emmelie.

Fruktansvärt intressant dag, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Wiihoo, jag tänkte bara meddela att det gick asbra på lektionen idag! Och jag har bokat halkis. :D

2009-07-29 @ 11:53:14
URL: http://emmeliebe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0