Katt

Mini är frisk! Inge bajs på fel ställe idag. Helt underbart. Lite jobbigt att det var på grund av byte till betydligt dryrare mat. Men men, min katt har höga krav. Duktig flicka.

(Pär skulle nog vilja inflika att Morph aldrig bajsat på fel ställe, så hon är bättre)

En observations som gjordes på jobbet idag var att vår chefs son inte är helt jävla bright i huvudet. Jag skulle byta lite sopor ute efter lunchen och fick den trelviga överraskningen att han inte hade satt tillbaka någon sopsäck när han tömde "burarna". Jävla jubelidiot! När jag öppnade den så rammlade ca 70 liter skräp ut på marken. Min dag var gjord!

Träningen bestod idag av fin dans. Maria är betydligt bättre, men roligt och bra träning är det.

För ovanlighetensskull ska jag avsluta min kväll med en film, sugen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0