Valpar

(igår var bäst)

Jag och Sofie har haft en kreaktiv dag idag. Först tittade vi på tapeter (det är min nya hobby) sen off to Kupo för att inhandla jeans. Sofie lyckades mycket bra. Jag är pank så man får ju själv räkna ut hur bra jag lyckades.

Dagens middag var Sibylla. Sofie slog på stort med en bamse i bröd med räksallad. Vilket svullo. Jag skulle minsann aldrig äta sååååå mycket.

Kanske tack vare att hon svullade kom hon på det smarta idéen att vi skulle till Emil och se till hans valpar innan våra vägar skulle skiljas åt för denna dag. Vi blev kvar hos honom i en timme, och nu luktar jag hund. Synd att dom måste lukta så illa för annars hade jag kanske smugglat med en hem. Pär skulle nog inte märka något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0