Rådis

Nu ska jag snart ut och mysa med lite favorit människor på Rådis innan jag ska hem och sova. Innan jag gör det tänkte jag bara berätta lite snabt om hur duktig jag har varit idag ;)

(dagen började iofs inte förrän vid 1... men men)

Jag började med att jag göra massor med lunch så jag fick matlådor över. Jag ska ju tydligen börja skolan snart och nu kommer inte lunchen längre inte att ingå. Typiskt. Sedan vikte jag tre IKEApåsar med tvätt, det var det tråkigaste jag har gjort på säker 4 dagar. Jag avslutade denna effektiva dag med att damsuga hela lägenheten.

Äch, nog skrytet. Nu ska jag nog ta och vara social ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoho, här ska jag hänga och klaga på dina särskrivningar och så, nu när jag är arbetslös! Favoritmänniskor heter det. "...inte lunchen längre inte att ingå" - dubbla negationer funkar om du pratar/skriver på grycksbomål (om det nu finns... Annars får du nöja dig med bjursmål) på "vanlig" svenska blir det dock fel. Du har säkert ingen aning om vem det är som skriver ;D

2009-08-04 @ 00:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0