Johnossi

Hihi, igår såg jag johnossi för första gången, och fy fasiken vad de röjde skiten ur de flesta andra band jag sett. Nam nam, han sjöng som en lite hes gud!

Förutom det så fick jag även träffa mycket trevliga människor skratta åt sofies natt samt (hör och häpna) sova under bar himmel! Det var helt underbart att sova så. Jag och emmelie tog underlagen och packade på oss alla kläder vi hade och tryckte sedan ner oss i sovsäckarna. Jag kände mig som en larv som blev en kokong. (heter det så?)

När jag kom hem idag så fick jag lov att duscha. Det hade jag inte gjort sen i fredags, så jag hade en tvådagars i håret och överallt annars. Sedan bar det av till min och pärs nya lägenhet. Den var superfin, liten och mysig! Jag vill bara flytta in nu, men eftersom jag är alldeles ensam hemma så får det vänta. Nu ska jag pluga lite istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0